subota, 13. listopada 2012.

Avon masks Review

 


Planet Spa

Dead sea minerals facial mud mask - maska za lice od crnog blata. Apsorbira masnoću s kože i ujedno eliminira pore, čineći kožu mekom, glatkom i blistavo zdravom.
Ova maska je definitivno najbolja za eliminiranje i čišćenje pora. Ostavi se na koži kojih 10 minuta dok se maska ne osuši zatim se ispere toplom vodom. Osobe koje imaju problema sa sjajom na koži,osobe s problematičnom kožom i one s proširenim porama definitivno bi trebale isprobati ovu masku. Jedino što predlažem poslije je neka hidratantna kremica ovisno o vašem tipu kože,jer ono što sam ja primjetila sa ovom maskom je da mi dosta osuši kožu pa je krema poslije neizbježna!

White tea energising face mask - peel-of maska. Uklanja nečistoće i odumrle stanice i ostavlja kožu blistavom i zdravom. Ova peel-off maska nekako mi je više targirana zrelijoj koži nego mojoj mlađom(možda se varam?) ovo je maska koja uklanja odumrle stanice i ravna površinu kožu čineći kožu mekom i svilenkastom te uravnoteženom. Ovo nije maska za masnu kožu ili problematičnu teen kožu. Ovo je maska za zreliju kožu sa nekim sitnim nepravilnostima koja jednostavno oživi kožu činecu ju lijepom na dodir.

Provence lavander and jasmine purifying face mask - peel-off maska za čiščenje lica s lavandom i jasminom. Ovo je definitivno moja najdraža maska! Uklanja odumrle stanice,popravlja tonus kože i vraća koži njezin prirodan sjaj. Ovu masku definitivno preporučam umornoj masnoj koži i koži sklonoj prištićima. Ne isušuje kožu,nježna je i jako učinkovita za problematičnu kožu.


Avon Naturals

Nourishing milk and honey - hranjiva maska za lice s mlijekom i medom. Ovo je klasična maska s mlijekom i medom,mislim da se sa tim sastojcima ne može pogriješiti :) Idealna je za bilo koju kožu jer naprosto hrani vašu kožu vraćajući joj mekoću. Preporučila bih ju svakom tipu kože,osobito suhoj koži kojoj je potrebna dodatna njega.

Sensitive chamomile & poppy - maska za lice s kamilicom i makom. Ovu masku kupila samo zato jer mi je koža bila užasno iziritirana zbog alergija i moram reći da mi se koža malo smirila. Kamilica ima protuupalna i umirujuća svojstva. Nježna je i ugodna na koži. Preporučam svim tipovima kože osobito ljudima sa osjetljivom kožom i kožom sklonom iritacijama.

Purifying teatree & cucumber - peel-off maska za čiščenje s čajevcem i krastavcem. Ova kombinacija je odlična! Mislim da ne postoji maska koja je toliko dobra za moju kožu od ove. Preporučila bi je definitivno masnoj koži sklonoj upalama i aknama,i koži sa masnim sjajem. Kada imam loše dane sa svojom kožom navečer stavim ovu peel-off masku, skinem nakon 20 minuta (ne ispirem) krenem spavati bez da stavim kremu i ujutro kad se probudim lice mi izgleda puno bolje! Strogo preporučam masnoj koži jer se rješava tog sjaja,isušuje prištiće i nevjerojatno dobro čisti kožu. Mislim da se o ovoj maski ne govori dosta,jer je stvarno jedna od najboljih!


Hvala na čitanju,


xoxo

4 komentara:

Thank you for your lovely comments, it means a lot!
I will comment back,
And don´t forget to follow! xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...