utorak, 2. listopada 2012.

Lush Catastrophe Cosmetic mask Review!

 


 Svježa maska za lice-borovnice bogate antioksidansima zajedno s umirujućom kamilicom,irskom mahovinom,bademovim uljem i solidnom količinom kalamina pomoći će u smirivanju iritacija i upalnih procesa. Nanesite na suho lice izbjegavajući područje oko očiju. Ostavite da djeluje pet do deset minuta zatim isperite toplom vodom. Masku čuvati u hladnjaku.

 Ovo je ukratko opis maske koji se nalazi na pakiranju. Kratko i jasno :) Borovnice su odavno poznate kao odličan antioksidans i zato su izvrsne za osjetljivu kožu sklonu upalama, iritacijama i aknama.

Način nanošenja

Masku nanaosim uvijek na čisto lice. Obavezno očistiti šminku prije maramicama za skidanje šminke ili mlijekom te gelom za čiščenje oprati lice. Zatim nanesem ovu masku,iskreno ostavim je malo duže od 10 minuta :P Nakon nekog vremena maska se osuši na licu i vec sami možete zaključiti kada je vrijeme da ju skinete :) Ono što mi je fascinantno je da nakon što isperem masku sa lica koža mi je hidratizirana,uopce nije suha kao što zna biti slučaj sa mnogim drugim maskama.



Ono što sam primjetila na svojoj koži je da mi se koža dovela u svoj red,našla neku prirodnu ravnotežu...prištici i akne su se povukli a koža mi je hidratizirana i sjaji! Ovo je definitivno maska za problematičnu kožu,izvrsna je! Ono što je najčešci problem sa kozmetikom za problematičnu kožu i kožu sklonu aknama je to što mnogi proizvodu namjenjeni za njegu takve kože isušuju kožu lica katastrofalno! Ostavljajući lice isušeno,umorno i beživotno :( Međutim to nije slučaj sa ovom maskom. Tonus kože se poboljšava za 100% i nakon redovitog korištenja (preporučam 1-2 puta na tjedan) koža lica je totalno promijenjena i to je itekako vidljivo.


  Maska je kremasta,međutim ima male komadice borovnice u sebi koje možete osjetiti pod prstima dok je nanosite :) Ljubičaste je boje.
 

 Negativne strane

Nešto negativno ne mogu naci jer mi je ova maska odlična. Međutim ovo je svježa maska i treba je držati u hladnjaku što i znači da ima rok trajanja. Preporuča se potrošiti ju u roku mjesec dana,što nema šanse kod mene,i ponekad mi dosta maske ostane na kraju i pokvari se pa imam osjećaj da sam bacila novac. Osim toga,sve ostalo je vrijedno ;) Cijena se krece od 50-60 kn :)

Lush papirnata vrecica


Pročitajte još recenzija na službenoj stranici: lush-a !

Hvala na čitanju,


xoxo

Broj komentara: 5:

  1. uuu, ova maska zvuči zanimljivo! :) nisam nikad imala potrebe za maskama pošto nisam nikad ni imala problema s prištićima, al' baš bih mogla tu i tamo malo dati koži hidratacije i nahraniti je. hvala na preporuci! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj blago tebi,ja ih nisam pošteđena...pitaj u lush ducanu koja bi maska bila za tvoj tip kože. meni je prodavačica ovu odabrala za moj,možda bi tebi koja druga bolje odgovarala ;)

      xx

      Izbriši
  2. this is such lovely review :) would you like to follow each ohter?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your lovely comments, it means a lot!
I will comment back,
And don´t forget to follow! xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...